I love this record baby but I can't see straight anymore

Det är svårt att see straight för 1. svårt att se och 2. svårt att va straight. Tänk att det finns folk som både ser och är straight? Hjälp :(
 
Så jaha, det är mitt i natten. hur fan har det hänt? Jag har ingen koll på dygnet alltså verkligen. Men okej, igår efter mitt senaste inlägg åkte jag ju i taxin som kom, och åkte till lilla för fullskaligt systermys! Båda var extreeemt klängiga och vi lyssnade på musik, åt maxmat och snacks (gud den här helgens mat alltså), sjöng, peppade inför lillas lärarkarriär och hade det bra. Jag hade en super-sångdag och sjöng loss bland annat på låtrubriken. Lilla hävdade att hon blev lite kär i mig när jag sjöng den. Så, om ni vill höra mig sjunga lady gaga så kanske ni blir kära i mig! Varför ni nu skulle vilja det...
 
Vi sov som stockar (och jag drömde mardrömmar om mina gudbarn :( ) och sen fixades ordentlig äggfrukost med juice och te. Bäst. Jag åkte hem och...och...sov. jag skulle ha gjort grejer men det...gick inte. Så jag bara sov. Och nu har jag börjat med årslistan (det känns som om jag börjar tidigt i år? det kanske jag gör, men vem bryr sig) och chillat, och ska väl snart sova igen antar jag. rimligt litet life den här emman har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0