I remember thinking, even in my dreaming, it was a good line for a song

 Så, hej. Dags att säga ord. Jag har mest varit hemma de senaste dagarna, kan jag ju erkänna. Jag har sovit, såklart, och köpt julklappar till mina gudbebbar. Eller bara till den ena än, den andra ska jag fixa idag. Jag och pappa var på rean och köpte dem, samt strumpbyxor till mig jäää. Det behövs så att säga. Jag har också äntliiigen börjat läsa cirkeln! Jag försöker räkna ut vilka som ska flata sig, men jag vet inte än, så jag väntar med spänning och shippar alla så gott jag kan. Tycker att de alla borde bli ihop i en enda stor poly-klick. Helst.
 
Det enda som har hänt är att igår var jag hos mormor på kalkonmiddag. Jag medtog mögligt äppelmos (det var inte meningen) och släktpratat pågick. Jag chockade alla med att vilja tatuera mig och alla hade märkliga samtal, tills på spåret började. Det såg vi och jag älskade Josefin jättemycket som vanligt, fast ingen tävlade ordentligt! Inte okej. Jag var så trött att jag knappt kunde sitta upp och fuck det ringde nyss. jävla skit. Det var Syster, så det gjorde inget. Anyhow...vi teade och kaffade och sånt, och sen fick jag äntligen sova. Usch allt i hela kroppen gör fan ont just nu. Ångest är en kul graj hörni. Men jag fick i alla fall ha the end of love som rubrik innan året tog slut. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0