I want a girl with lips like morphine

(oj, detta skrev jag den 23, och det kom inte upp? What the fuck?)
 
Se denna rubrik som 1. en bäst låt och 2. min önskelista. För det är julafton nu och jag vill ha en julklapp tack. I alla fall lite hopp om en sådan vill jag ha. Men ja, innan jag går in på idag ska jag berätta om gårdagens roligaste med andra ord-samtal.
Jag: Mammas namn fast med en annan vokal på slutet!
Syster: Mammo!
J: Nej den här mamman!
S: Heleno!
...va?
 
Men ja, idag vare lillejul. Jag och mamma har gjort mer julgodis, till exempel mozartkulor och cornflakesgodis. Det är amazing. Vi tittade på så mycket bättre och jag fick starka linnea-känslor och på kvällen åt vi kött med klyftisar och jag och pappa gjorde en spellista med våra bästa låtar. Den hade tydligen påbörjats för flera år sen, men det kom ingen ihåg. Den är bäst for the record. Vi såg en sappy julfilm om tomten och grejer och den var fin och rolig och gråtig men alltså jag är inte gjord för att titta på film. Blir alldeles för emotional av det och typ får panik när obehagliga saker händer. Särskilt övernaturliga filmer, för då är det alltid en massa fallande och flygande och sånt, och det är ju svinläskigt! Jag är too känslig for filmer. Men nu ska jag sova och invänta julaftons början. Snälla emma somna snabbt idag och inte efter hundra år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0