Lägg denna sanning på din playlist

Hej från...mig! Bra hälsat va? Mina "hej från" har aldrig varit bra oavsett så vem bry. Nu har Onna åkt hem, kan jag berätta, och oj nu kom min taxi. Men han är en halvtimme tidig så jag bloggar i superspeed först hörrni. Och igår, då såg vi silvana! Först var vi himma och åt korv med mamma och pappa, men sen åkte vi in till torget och hängde med syster. Vi försökte dansa efter bästa förmåga (för att hålla värmen mest) och sen kom hoooon. Jag hade rätt om vilka låtar hon körde, och hon var så bra! Publiken var bäst under veckan, vi ropade mer när vi kunde, hon var söt i mellanpratet och allt var bra. Sen spelades partylåtar och vi dansade och sjöng med, särskilt i I gotta feeling och paid my dues där jag och onna gick loss för vi var tvungna. Sen dog vi av kyla, och när jag väl hade sjungit rihanna med glädje åkte vi hem. Och på vägen hem! Såg vi silvana! Hon gick in i en taxi! Vi såg henne och hörde henne och stod bredvid henne! Aaaaa!
 
Jag fick sova inatt! Fleeeera timmar! Vi lyssnade klart på kyss min plysch och åt klart kakorna (åt klart?) och sen lämnades onna vid tåget. Subway köptes och åts, och sen råkade jag sova i några timmar woops. men jag var faktiskt värd det. och nu ska jag till paulina! Så myyyysigt! Så det blev kort, men peppigt i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0