Nothing breaks like a heart

Hej och hå visst känns det som om det var ett år sen jag bloggade? Det var ju typ det! typ 60 timmar, men det är samma sak. Och antalet timmar av de 60 jag spenderat i min säng är...stort. Men lite, lite har jag varit uppe. Till exempel igår, när jag...inte var inne i buren på musikhjälpen. Fast jag trodde att jag skulle vara det. Stelt. Jag satt utanför buren och pratade i din gata istället. Men där hann jag plugga min podd, rätta folk, rappa till silvana som spelades i buren (men det hördes alltså ej i radio) och vara ett allmänt weirdo. Och sen åkte jag hem och sov i typ fyra timmar till. Stabilt ja exakt
 
Sen åkte jag till psykologen, som verkligen förstod hur illa det var, och sen träffade jag Anna N. Vi köpte grejer att äta och dricka och sen åkte vi hem till mig, där maxmat beställdes. Vi lyssnade på def leppard och cher och annat rimligt, kramades, uppdaterade varandra och sen spelade vi in vår saknade podd. Den blev härlig! Sen läste vi ur my imortal (som är bäst) (kanske inte) och sen åkte hon hem. Då pratade jag med Hannah och hade krampig ångest och sov lite mer, och idag har det städats i olika omgångar. Så har jag haft det. Men idag mår jag lite bättre hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0