You can't hurt me, I'm a ghost

Nu var det länge sen jag bloggade, det var det verkligen. Hemskt ju! Men jag har inte gjort särskilt mycket alls de senaste dagarna, and so. Jag ligger mest i sängen, som vanligt, och har inte varit ute sen i onsdags kväll. Då handlade jag och pappa upp halva city gross inför julen. Eller ja, pappa handlade väl liiite mer än jag, kanske. Sen har jag mest tittat på youtube och stört folk på the internets, och spelat in en podd...själv! Det var en ganska absurd upplevelse, men ganska mysigt ändå. Jag gick igenom året, blev nästan gråtig, sa konstiga saker och hade det bra. Jag har smällt bubbelplast (quality entertainment) och läst gamla marian keyes-böcker för avslappning. Och alltså, homofobin i böckerna! Det är ju bananas! Och fatshamingen! Och att alla tjejer älskar smink och kläder (och väskor), ja det är ju en självklarhet. Till och med den allra mest bittra tjejen ääälskar smink, hur är det möjligt? Kunde verkligen skriva en hel avhandling om detta, men...det är nog bara jag som tycker att det är intressant. Borde skapa en helt annan blogg där jag kan ranta loss om halvdåliga böcker och popmusik, så ni alla slipper höra. (Har seriöst tänkt göra det i flera år, men aldrig orkat.) Så nu vet ni att jag lever, och snart är det jul det blir väl festligt va. Jag ska flytta him snart, alltså om typ tio minuter, så jag får ordentligt med familjeomsorg i jul. Och mat, för alltså jag äter så sjukt lite mat nowadays. Det är verkligen inte hälsosamt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0