how many likes is my life worth?

Hej och hå, här kommer jag live från sängen. Försöker få den här dagen att lyfta, men hittills går det inte. Så jag bloggar istället om min gårdagskväll. Då åkte jag him för att ha på spåret-kväll med mina föräldrar. Vi åt kyckling och bollar (bollaaaar! Jag fick med en låda jag är så taggaaad) och när på spåret började ringde vi syster så hon fick distanskolla från Bryssel. Så mysigt! Och vi vann, och jag klarade en tiopoängare, och de var i Venedig (<3) och allt var bara allmänt chill. Sen drack vi te och åt Bounty-kaka (det var inte riktiga Bountys i den dock) och innan jag åkte hem, På vägen hamnade jag mitt i en intensiv konflikt mellan en chaufför och en tant. Hon hade storhandlat och han blev jättearg för att han skulle bära alla kassarna och att han förlorade pengar på att stå där. Alltså va, sätt dig ner. Han klagade dessutom på att jag betalade med kort...för det förlorade han också pengar på. Okej, färdtjänst, nu vill jag bara säga det: Vi lever i princip i ett kontantlöst samhälle. Sluta tro att jag ska ta ut pengar bara för er jävla skull! Fuck off, färdisgänget.
 
Idag...har jag sovit. och ätit. och duschat. och tagit det lugnt och lyssnat på poddar. ja, typ så...och ja alltså rubriken är från en chainsmokers-låt. Jag når ständigt nya lågvattenmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0