I overthink your punctuation use

Vilket bra litet liv jag har. I livet har jag skrivit med mina Annor i olika omgångar. Igår var det med Anna N på bibblis. Solen sken som fan och gjorde oss varma (det var jättekallt men solen värmde oss genom fönstret) och vi pratade och skrev och åt chokladbollar. Det är preciiis som livet ska va! Och jag köpte subway som jag åt hemma och sen hade jag en lugn kväll för mig själv.
 
Idag var det Anna H som skrev med maj. Jag skrev klart en viktig scen och skickade version 2 av boken till Carola (!) och sen åt vi pizza. Då pratade vi om par-mentalitet, våra vänner och en av våra klassisar som är ytterst märklig men intressant. Och nu är jag här, och ska om några minuter oräffa ännu en Anna. Samt en Robert men det är inte lika symetriskt. För övrigt har jag idag insett att jag är ett psycho. Jag finner nemligen mycket njutning i att tänka på min gymnasiecrush och sen inse hur rädd han skulle bli om han visste att jag tänkte på honom. Det ska han fan ha, tycker jag. Han förtjänar allt obehag jag telepatiskt kan ge honom. Men nu måste jag gå så detta fick bli kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0