jag har slösat bort mig själv igen

Hej och hå från min lilla lägenhet aka sjukstugan aka latstugan!
här sitter jag, i min soffa. kan detta vara det första inlägget jag skriver från min soffa någonsin? Så kan det faktiskt vara. Men jag tänkte berätta om min söndag. Då var jag på partaj! Gretinja fyllde sjuttio år och jag och Camilla åkte till hennes festligheter. Jag var sjuk och trött, men fick vin och en soffa att sitta i och märklig efterrätt så jag var nöjd. Och precis när vi hade kommit kom Delphine och hennes man! Jaaa! Så vi satt och pratade om skrivande, Delphines radio-intervju, våra lärare och sånt, och det var jättemysigt. Camilla bakade shortbread (som man gör) och vi lyssnade på first aid kit och allt var bara chill liv. Sen åkte jag hem och på vägen pratade jag och Camilla om olika klassisar och typ cleared the air. Det var fint ändå.
 
Idag har jag bara lounged about. Men om en stund ska jag åtminstone him. Jäää. Jag hade inte mycket att säga, tydligen, men jag vill hålla er uppdaterade om the goings-on i mitt lilla liv.
 
Edit: Precis när jag publicerade kom jag på att jag glömt prata om en grej i lördags: Hannah och snön. när Vi (eller ja, de) hämtade Lee på förskolan la sig Hannah i snön, för att...hon ville det, I guess. En random man kom fram och frågade om det var skönt att ligga här, och sa sen "det kan ju inte vara helt normalt" och "om du var min dotter hade jag dragit upp dig!" han stod kvar och undrade vad hennes mamma hade att säga om det här, och hon förklarade att hon hade egna barn. När Fredrik och Lee kom ut sa mannen åt Fredrik att "se till så hon kommer upp". Alltså...alltså va? hon får väl ligga i snön om hon vill? Det skadar väl inte honom? För i helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0