viska till mig att livet, det är en lång och otäck dröm

Hej hej! Nu bloggas det live från Hannahs vardagsrum. Luna klättrar runt och vill åt min dator. Det är förmodligen spännande. OMG nu kom Felicia! Kommer snart tillbaka! Så, nu har jag hälsat. "Så sjukt att vi aldrig har träffats, vi har ju träffats typ hundra gånger i mitt huvud!" var ungefär vår hälsning.
 
Men ja, igår...kom jag fram med tåget. Då åkte jag till Onna (med min favoritledsagare!) och där hade vi en väldigt chill tid. Vi lagade omelett (okej jag lagade 0 %), åt hennes goooda chokladbollar, lyssnade på musik, sjöng glatt och dramatiskt, lekte med katt och hade det allmänt bra. Sen kom hennes föräldrar för att bygga ihop kattträdet hon hade köpt, så det blev...spännande. De bråkade konstant, särskilt om en ficklampa och jag ställde mig frågan hur de hade lyckats vara ihop så länge. Kan berätta att Luna är sötast of all time i detta nu. Fast hon är också mycket gnällig och mammig. Jaja, men det var typ det som hände igår så ni vet. Rubriken är bara en låt v ihörde, inte särskilt seriöst. men nu går ja goch är social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0