got enough guilt to start my own religion

god midnattsbloggning hörrni!
Detta har vatt en riktig superfredag! Fast nyss fick jag superstress för att en bloggerska kanske har gjort slut med sin pojkvän. det fåååår inte vara sååå! Fååår inte, säger jag! Men ja, superfredag var det ja. På den åkte jag till malmö med Anna H och superskrev på condeco. När vi inte skrev pratade vi orimligt mycket om "saker ingen ser" och hur den skulle bli bättre om man skrev om den. Den behövde det, kom vi fram till. Jag åt årets första semla (har legit aldrig ätit så mycket grädde i hela mitt liv) och blev supertriggad av texten jag gick igenom och hade en härlig tid. älskaaar att skriva med henne!
 
Sen på kvällen åkte jag him. Där fick jag sushi-lax (som alltså inte är rå fisk men som säljs på sushistället) och sen såg vi på spåret. Syster var på länk från Bryssel och allt! Och vi fick 34 poäng! Wooohooo! Såååå vi vann. Vi såg också mästerkocken och åt chips och hade en lövly tid, och sen åkte jag hem. På bussen störde jag en halvsovande lilla och vi pratade om att ensama människor måste skärpa sig, lunds störiga ungdomsgäng som satt bak i bussen och annat mush. Meeeen nu måste jag sova god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0