#ketchupproret

Hey ho, let's go, nu har jag haft lite tid utan er så jag tänkte berätta om den. Som att igår firade vi pappa som fyllade år! Vi fick se det nya matprogrammet "Amanda kollar i kokböcker" (alltså gott ut enligt henne) och sen åt vi söndagsstek med en miljon tillbehör. Och fudgekaka till efterrätt! Dröm. Vi pratade om allt möjligt och hade en mysig liten kväll som dessvärre inte var så himla bloggbar.
 
Idag skrev jag med Anna H på biblioteket. Där roastade vi en bok ("en av mina bästa vänner" är en hödpunkt från det) och när vi började skriva kom sjukaste kaosvågen över oss. Kanske kommer till det vid senare tillfälle. Jag skrev en väldigt förvirrande scen och när jag var klar med det gick vi till John scott för middag och allmän aw. Där skapade vi rubriken angående när folk använder ketchup som dippsås (#intemindippsås var också ett alternativ), diskuterade hur jobbigt det är att ha och skriva om sex, åt goooda pommes och hade en underbar tid. Och nu är jag här och kokar basically av ilska men det är som det är här i livet. Tur att jag fick äta god mat i alla fall. Och att boken går så himla braaaa! Fast den blir bara mer och mer creepy. Förlåt till alla som ska läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0