My reputation's never been worse so you must like me for me

Tänk vilka långsökta rubriker jag håller på med egentligen. Ni har verkligen ingen aning. Knappt jag heller, to be honest. Men jaha jaha, det har börjat en ny vecka. Vecka 2, till och med. Vad har hänt på den? Jag har till exempel köpt en spis! Den ni! Den är jättefin och har snygga plattor och vred och grejer. Jag tror att den till och med kommer att få ett namn. Jag har inga gränser!
 
Jag har också sett det sista avsnittet av Nashville som finns på viaplay, vilket var traumatiskt för mig och mamma. Vad ska vi nu titta på, egentligen? Hjääälp! Jag fick mat och sen fick jag hem min favorit-pojkflicka. Vi har bokat hens kastrering nu och var tvungna att skriva in djurets namn. Josef, honkatt...jo, vi har rätt! Tyvärr. Men det är nog det som har hänt om jag inte helt missminner mig? Nu sitter jag hemma, dricker den sista julmusten och lyssnar på en gammal podd där det just nu pratas om huruvida Pernilla valgren och picachu har skapat Dolly style. Ändå vackert. Och nu ska jag gå till psykologen, vilket ju är hur peppigt som helst! Så, ja, ville mest hänga lite med er. Nu har jag gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0