the television tower is on, making disco lights

God afton, det är vecka 5 nu tydligen. Året swishar fram. Jag gillar det, ändå, året. Jag gillar även att jag just nu ligger i nya lakan och har en ren lägenhet. Har jag gotten my shit together? Hahaha, nej, mormor har såklart varit här. Vi har städat, tvättat, diskat och donat och såklart kattgosat loss. Det är ju vår gemensama unge, det här. "Tänk att man kan tycka om en så liten katt!", sa hon förvånat. Hon kunde verkligen inte ana att hon skulle älska min lilla sak så här mycket. Men vi har båda lärt oss att säga "hon" nu, yay! Min mormor är också söt eftersom hon frågade "ska jag köpa något?", jag svarade nej och hon köpte polly till mig ändå. Bara för att hon inte kan låta bli. <3
 
Vad har mer hänt idag? Jag har svarat på en dejtingpresentation och sen insett att jag följer personen på twitter, vilket är helt jävla bananas pga följer annars mest folk jag känner men följde henne för någon vecka sen. Whaaat. Jag har skrivit med Anna H om Sveriges sämsta bok (kanske inte riktigt) och chillat med mitt lilla liv. Och läst världens sorgligaste text som min klassis hade skrivit. Låg bara och sa "no no no no no no!" när jag hade läst klart. Josef tröstade mig genom att tvätta min hand. Det hjälpte lite. Och nu ska jag sova som en liden stock och vakna i tid, jaaa vänt dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0