var det självmant jag var kvar?

Hej och hå jag är stressad som få, så här kommer en lista på allt som pågår (det rimmar nästan ok):
-Igår var jag himma och fick middag och lådor.
-Vi tittade på hittlåtens historia och jag konstaterade att dj stonebridge är jättelik Hannahs Fredrik. Fast på stockholmska. Jätteliiik!
-Sen ringde Syster och vi alla pratade om pengar och bussar och att hennes hårddisk inte har ett namn. Mamma föreslog rossetten. Pappa föreslog Evert. Rimliga förslag tycker jag.
-Sen såg vi uttagningarna till Sveriges mästerkock. Jag hejar hittills på ms caribia, cidney girl och småländskan. jag gillar tjejer med dialekter men det var kanske inget nytt.
-Sen satt jag uppe halva natten och kollade på en dokumentär om ett incestmord. Jag älskar incest och mord! ...att läsa om dem, för att förtydliga.
-Idag...vad har hänt idag? Just det...
-...Jag har avgått som vice ordförande för us. Det fick inte ens ett eget inlägg, tydligen. Det kanske det får en annan dag. När jag orkar ta i det. Vi får se.
-Och idag kommer bli en så jäääävla stressig dag, men förhoppningsvis värt det. Ses på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0