Av de tre som finns så tar vi den fjärde

Hej hej i lördags hade jag partay. Alltså Emma, snälla sluta ha fest, för det är masssor av disk här. Och stolar överallt och bara blääää. Detta är ett meddelande till mig. Men, fortsätt också att ha fest, för det är Life! 8 ladies kom hem till maj och vi åt tacos och dog av värmeslag. Vi råkade prata jättemycket om tandläkare och öl (i konstiga kombinationer) och sen öppnade vi femliterskannan med vin! Det var faktiskt gott? Det trodde jag inte att det skulle va. Vi drack av det, pratade och skrattade, jag kramades med två annor samtidigt at one Point och sen blev det musikquiz! Rubriken kom därifrån (när de skulle gissa på tv-serier) och det var jättesvårt, men folk kunde ändå mer än vad jag var rädd för. Sen åts det efterrätt och det blev en grej att jag skulle hålla två flaskor bayleys i famnen när jag blev sjungen för. Sen fick Syster också göra det, och sen Anna H för hon fyllde år två dagar efter oss. Så flaskorna fick gå stafett. Lol vadå gå? De gick ingenstans. Vi sjöng med till musik (särskilt din stad), jag och Anna H sjöng vår version av 24 och allt var Amazing. Jag minns nästan ingenting om vad vi pratade om eller gjorde, det bara flöt på. Älskar alla mina vänner ni är bäst av alla.
 
Igår vaknade jag, Lilla och Anoushka för tidigt och åt ägg trots bakfylla. Vi låg i säng och soffa och sov lite hela tiden, kramades, lyssnade på musik, planerade otroheter (mest andras) och hade ett bra litet liv. De åkte hem, jag pratade lite med Hannah och sen sov jag i några timmar vilket var det bästa beslutet of all time. Sen pratade jag lite med mamma (som har läst ut min bok!) och sen sov jag ännu mer! Och nu är mormor här, så nu ska jag lämna bloggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0