Drick för säkerhets skull

Nu ska jag super-snabbskriva för Saga kommer inom en väldigt snar framtid. Jag hade tänkt blogga långt tidigare, men...Jossan försvann. Någon gång inatt har hon hoppat över balkongen (en bit av nätet var tydligen trasigt) och vi hittade henne inte. Vi gick runt och letade och ropade, men hon var ingenstans. Och preciiis när mamma gick hörde jag: mjaaaauuuuu! Hon var literally nedanför balkongen i buskarna hela tiden. Så jag mjauade tillbaka så mycket jag orkade och ringde mamma som kom tillbaka och fick in henne. Herre-jävla-gud vad rädd jag var och vad mycket jag grät när hon väl kommit hem. Min Jossa <3 :( men nu är hon heeeeemmaaaaa!
 
Och igår var jag på reunion med Sandy och Marie! Det var på riktigt tre år sen vi sågs alla tre. Så vi hängde hos Sandy och lyssnade på en sommar-spellista med allt möjligt trams i (dock helt okej trams), drack olika drycker och pratade. Och lekte jag har aldrig väldigt mycket, vilket är källan till rubriken eftersom vi ibland inte var säkra på om vi hade gjort det men drack för säkerhets skull. Det blev en grej. Cigaretter köptes och vi gick upp och ner för att kunna röka i källaren, eller utanför källaren alltså, inte inomhus obs. De hade väldigt svårt för fimpande, jag och Marie hade väldigt svårt att förstå oss på Sandys ledsagning och Marie pratade jättelänge om badbollar ("sjunk, din jävel!" och "en plastvägg...som flyttar på sig!" var lite smakprov). Vi sjöng med i låtar, pratade om ganska jobbiga saker lite då och då, var väldigt varma och allt var bra i största allmänhet. Så glad för att de finns i mitt liv igen! Och nu kommer snart Saga, yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0