I met Louie on an early morning, in a sleazy part of town

Det är sommar och varmt som fan, så ni fick vaya con dios i rubriken. Det är djupt sorgligt att jag inte känner någon som gillar vaya con dios. Alla borde, för fan. Aaaanyway...vad har jag att blogga om? Jo, igår var jag himma en sväng och åt lasagne. Jag och Benjamin, med betoning på Benjamin, lagade denna och försökte skapa musikalen "friend of dog" (det var oerhört ointressant). Så vi åt den, och sen åkte jag till Malmö.
 
Där sklle jag träffa främlingar och dricka drinkar! Ellen, marina och Clara hette dessa och det var mycket trevligt. Vi satt på rum schack (drömigt namn: ja) och jag drack en underbar kokos-drink som kändes exakt som sommar. Vi pratade mycket om jobb, katter, förhållanden och annat, vilket var väldigt inspirerande faktiskt. tänk att man kan jobba som typ...dietist. Så bananas. Lilla dök upp (<3) och vi pratade om musik och annat, och livet flöt på, tills de andra gick och jag och Lilla var själva. Det blev mycket kaos och förvirring kring var vi skulle sitta, hur vi skulle betala och en massa annat. Men vi lyssnade på salsa-covers på låtar, skålade och skrattade. Som man bör. Och sen kom båda våra bilar i tid, omg! Och idag har inget hänt, förutom prat med Hannah då jag blev väldigt arg. Inte på henne, obs. Och nu måste jag spriiiiingaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0