I want a crazy, classic life

Såååå igår fick jag lila hår på riktigt! Jag och Anna N fixade det. Såklart tittade vi klart på livet enligt rosa, blekte håret igen (jag blev Emma Malfoy enligt Anna) och drack bubbel. Jag välte bubbelglaset och det gick sönder, precis efter att vi hade sagt hur bra vi mådde. Men sen lila-ade vi håret, och det blev-så-bra! Jag är så snyggggg! Emma Carolila har intagit världen! Vi lät håret torka i balkongsolen, tittade på eva och Adam (klart vi gjorde...) och beställde mat från max vilket ju är Life. Vi drack mer bubbel (som ingen spilde ut) och pratade om barndomsbästisar, för sent-jocke och andra töntar, jobbiga saker och annat. Jag kom in i mitt "jag är lite tipsy och vill visa dig saker"-mode, vilket aldrig är bra, men sen tog bubblet slut och vi bestämde oss för att gå ut. Random.
 
Vi åkte till botulfs såklart! Där satt vi ute och drack vitt vin och pratade om våra hångel- och sexhistorier (två bröder ingick, det var väldigt rafflande) och att vi tydligen ska åka till hennes familj i Hudiksvall tillsammans (?). Vi skapade spellistan "tur att det finns du" med våra bästa låtar, skålade för hur bra vi var, fick komplimanger av en lady i toalettkön och sen åkte vi hem. Bässsta kvällen! Idag har jag bara pratat med Hannah och fixat lite inför kvällen, för nu är det dags för mig att ha fest igen! Jag håller på, jag. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0