I'll never let you sweep me off my feet

Haj haj, det är jävligt varmt vet inte om ni har märkt det va. Det är typ det enda sättet jag kan börja ett inlägg nowadays? Weird Emma. Men ja igår, det var en dag, konstigt nog. Och på den hängde jag med mormor. Vi fixade här hemma efter festen och sen gick vi till hennes lägenhet, för man kan gå till henne från mig nu! (man kan väl gå överallt I guess men man kan gå till henne utan att det är en dagsutflykt.) Där fick jag mat och mormor lärde sig sin spis och jag fick stifta bekantskap med hennes lilla balkong. Den är fin och det är hela lägenheten också. Så glad för hennes skull att hon flyttade!
 
Sen åkte vi him, för vi skulle gå på fotvård där mormor bodde innan. (mormor bodde alltså jättenräa himma. förvirrande nu kände jag.) Jag fick ju det i present, och det var så himla nice! Hon var väldigt trevlig och man kände sig omhändertagen och typ...lugn in the själ. Inte ofta det händer. Så ja, därför valde jag en rubrikrad om fötter, I'm not even trying anymore. När det var klart åkte jag i alla fall hem och där spenderade jag typ hela kvällen med att titta på "drunk lesbians Watch" (ladies som tittar på lesbiska filmer). Det var: Amazing. För flator är fakking Life ifall ni hade missat det. Och med det sagt: Nu ska jag dö av värmeslag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0