I've never seen a diamond in the flesh

Haj haj, nu är jag här igen, bloggfolk. Sitter på balkongen och det är nästan lite kallt, för nu är det ju kväll och 0 sol, men mitt nya bord står här och det känns jävligt bra kan jag meddela. Det är ett väldigt pretty bord! Idag har exakt inga saker hänt, kan jag direkt meddela, förutom att jag har legat på min soffa och chillat. Kul Life. Men igår, igår var jag hos Marie in the malmö! Hon var som vanligt uppe i varv och åt mat och allt sånt, och sen spelade vi in podd! Det blev mycket om Gilmore Girls och annat festligt, och när podden var slut tog hon fram mini-bubbel ur frysen och vi hade en jättemysig tid. Lyssnade på musik (och sjöng Royals på trashy brittiska), pratade jättelänge om musikbranschen och att den förihelvede måste uppdatera sig (!), drack spritig men goood bayleys och sen pratade vi jättelänge om jobbiga saker samt människor i framför allt mitt Life. Det var jättejobbigt, men viktigt. Vi mindes gamla euphoria-tider (det är verkligen ett unikt kapitel i livet det där) och allt var väldigt fint. Vi översatte I'm yours utan framgång, skrattade och hade en jävla härlig kväll fram till två på natten. Och taxin hem kom i tid omg! Det är typ som en presang varje gång. Oj nu är klockan halv tio. Tiden går. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0