Lady lights a cigarette, puffs away, no regrets

Solen skiner, äppelölen dricks, vinden fläktar lite försiktigt. Det brinner inte, för jag bor i Skåne, I am Queen. Och nu är det rent i min lägenhet! Äntligen! Jag och mormor har fixat och donat. Först åkte vi till asian express och köpte lunch under mycket förvirring, och sen åkte vi him och åt den med syster. Vi försökte hitta en skuggig plats och där åt vi mat, pratade och lärde oss ett nytt mormorskt uttryck: "god middag frits!" det betyder tydligen något i stil med "jomen tjenare", alltså att något inte kommer hända som skulle hända. Så kan det vara. Vi åkte sen hem till mig och städade, vilket var på tiiiden. Så nu är det reeent! Och nu ska jag åka iväg och äta en jättedyr middag. Har lite ångest över detta. Min buss går om 17 minuter. Det här är ju ett helt meningslöst inlägg, inser jag, men rubrikerna. ni måste förstå att de är viktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0