What's wrong with being confident?

Jag är. så. trött. Min taxi går om 20 minuter och jag vet inte om jag kommer överleva känns det som. Men ja, det är min sista dag som 23-åring, kul för mig. Och jag ska blogga om gårdagskvällens damhäng med Saga! Vi åt mozamatsallad (eller caprese som det tydligen heter?) och lyssnade på my chemical romance, vilket var väldigt märkligt men härligt. Sen poddade vi och det blev väl en något trögstartad podd, men den tog sig. Hoppas jag. Och sen drogs damhänglistan igång och vinet flödade och samtalet likaså. Jag låg mest ner i soffan, Saga lärde mig uppskatta Janelle Monae, vi analyserade representation i låtar (det var konstigt) och allt var allmänt mysigt. Vi satt på balkongen (med kofta :( ) och drack mojitos och jag berättade allt spännande som händer i mitt nya lesbiska liv. Det kanske inte är så spännande, men lite är det. Sen kände hon att hon var för sjuk, så hon åkte hem, och jag försökte komunicera med människor med ganska dåligt utfall tills jag somnade. Och idag har jag sovit och ätit och planerat fölsedag med min syster (så sjukt att andra har fölsedag helt själv? de delar den liksom inte med sitt syskon?). Och nu ska jag ut i bondeland, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0