Is country music what your life is for?

Haj haj!
varför sover inte jag? Jag ska upp imorgon jättetidigt (byt plats på orden) så det kan man fan undra. Men jag gör inte det, så jag kan berätta om livet utanför ångesten. Det är inte så omfattande, för ångesten är väldigt stark, men jag tog mig ut för lite pubhäng med Anna H. Vi satt på ansiktspuben och roastade instagrampoeter (spelet "dikt eller inte dikt?" spelades fligit), pratade om all missär Anna följer, åt pommes med aioli (jag) och hade enormt svårt att säga ord. När pommesen var uppätna (servitören var djupt upprörd över att jag fick vänta så sjukt länge på dem) försökte vi översätta fler emmy the great-låtar! Först provade vi med m.i.a, men det var extreeemt svårt, så vi gick över till we almost had a baby. Det blev myyyycket finitter, musikteori i texten, synkade rader om peru (som inte kom med) och en helt okej översättning. Rubriken översattes med "är dansbandslivet det enda du haft?" för country är ingen grej i Sverige ju. Och nu mååååssssttteeee jag sooovaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0