it was already half past three but the night was young and so were we

Okej, inte halv fyra, men kvart över ett. För dygnsrytmer är fan för töntar quite clearly. Och låten är en somrig latin-låt, och idag är sista dagen av supervärmen (mitt hjärta börjar typ slå fortare av tanken i ren panik nu är sommaren sluuut), och vi såg ett program om latin Music idag, så.
 
Idag började med att jag drömde att jag hade en hund som pratade med mig. Vi var typ kompisar och han lugnade mig när jag inte kunde somna och lärde mig sätta på ett koppel och jag matade honom med en massa köttbullar för det har jag hemma (det har jag på riktigt). Så märklig känsla genom hela drömmen, någon slags kombination av kärlek och ångest och stress och känslan av att inte veta om man är "galen" eller om världen är helt annorlunda. Pratade hunden eller hörde jag röster? Ingen aning. När jag väl vaknade diskade jag (äntligen), åt lunch på balkongen och hade ett bra liv innan jag och mamma åkte iväg för att bada. Vi åkte till en random sjö och det var inte soligt, men ändå så himla skönt att bada. Jag älskar att bada insåg jag? Vi åkte him och åt grillat med gallerpotatis, pratade, såg nämnda program och åt jordgubbar med diabetes-glass som faktiskt var jättegod. Livet var bra och allt sånt. Och vet ni? natten är itne ung. Den är fan gammal. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0