Turning and returning to some secret place inside

Alltså jag är så kall just nu. Kn min kroppstemperatur bara...lugna ner sig, tack? Det är mycket värme och kyla som pågår just nu. Och hunger. jag åt den konstigaste lunchen ever nyss, bestående av köttet från en färdigrätt (det andra var vidrigt) (jag köpte den inte obs), ett kallt kokt ägg och ett äpple). Jag är fortfarande hungrig.
 
Men igår åt jag middag med pappa och syster! Vi gick till "ansiktspuben" och de åt musslor och jag åt fish and chips. Så gott. Vi pratade om us forum (som syster vad ledsagare på), vilka kändisar vi skulle bli ledsna om de dog (syster hade väldigt lite koll på vilka som levde), presang till mamma och, ja, annat. Och när vi hade ätit upp kom en man och frågade "vill ni vara med på musikquiz?" eh. eh. ja? Surprise quiz=bästa livet! Vi kämpade, jag blev upprörd över saker jag inte kunde, vi sjöng med i låtar, pappa lyckades komma på ett svar efter typ en timme (vi hann skriva ner det) och till slut...kom vi trea! Sjukt Life! Och så himla kul att få quiza en helt vanlig dag! Men de borde ha haft quiz på låtarna innan och efter, för de kunde jag. Som rubriklåten. Den kan jag! ...och alla andra but still. Och nu ska jag åka iväg på podd-äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0