Been down one time, been down two times, never going back again

Hej och hå, jag är i Sverige! Kan ni bara ana detta sjuka? här är kallt, men också härligt, för alla mina vänner är ju här! Inte alla obs (hej shass!) men nästan. Och igår träffade jag en massa av dem! Jag hade superskrivdag (det kommer alla dagar vara framöver iofs) och först möttes jag och Anna H. Hon var speedad af efter mycket koffein och efter att ha fått ett jobb (hon stannar i Skåne i sommar! hon stannar i Skåne i sommar!), så vi var supertaggade och gjorde en miljard ordvitsar på tema Helsingborg. En av mina favoritsysslor i livet är att ordvitsbattla med henne och förlora varje gång men skratta mest. Herregud snart går min buss nu blev jag stressad! Men ja hursomhelst, sen kom Anna N och slutligen kom Lilla! Vi skrev som djur (jag döpte ett dokument till "ny jävla mögscen") och pratade om att jag "känner många döda människor som jag inte känner" och sjöng säkert! hela tiden. Och fikade och hängde och hade det fint.
 
Efter att skrivandet tagit slut gick vi och åt snabbmat på ett random ställe. De hade jättegoda pommar (som jag stal från lilla pga åt pizza) och det var en hund på deras tv som hade ätit en glaskula. Sen gick vi till "ansiktspuben" för after skriv och då anslöt Camilla! Det dracks vin och öl och sånt och pratades om studenter på olika städer, tråkigt skolmojs (förlåt Lilla), den nya sexställningen "bakifrån med plus" och vad den kan tänkas innebära och en massa annat. Jag och Annorna stannade extra länge och pratade om lite djupare grejer, har jag för mig, fan vet jag jag drack massa vin yolo. Och nu ska jag fortsätta skriva in the stad, fest och kalas! PS jag älskar mina vänner så jävla mycket basånivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0