Du kan va hur jävla kränkt du vill, men kom inte och klaga sen

Hej från kaoslägenheten där vi just nu har krigat loss mot en vridbox!
Jag hatar vinboxar. Eller bara såna med vridmojar. Men ja, jag är här med Lilla och Annoushka. Vi lyssnar på musik och snart äter vi maaat! Men vi har haft en bra tid. Vi har ätit olympia-mat, läst ur min bok (den är jättedeppig och de hatar Andrea, stackars henne!) och analyserat musik vilket har drivit Annoushka till vansinne. Hon (annoushka) har också roastat lilla med saker som rubriken, "du är ett halvskånskt fejk!" och "det finns många dumhuven som är dummare än du". Fint och snällt tycker jag. Nu har vi ätit linsbiffar med bollar under mycket ståhej och rabalder och andra ord jag tydligen använder. Vad har vi mer gjort? kramats jättemycket, såklart. Det är viktigt. Vi har sjungit Shirley clamp och just det, jag och Annoushka har poddat! Det blir en härlig podd om blindskam på tisdag. Den innehåller live-spillande av bubbel och hemska anekdoter och erkännanden. Kul blire. Vi har hatat hela världen ungefär och de vi inte har hatat har vi åtminstone skrattat åt. Rimligt ändå. Och här sitter jag, osocial som en töntalilla, och snart ska vi drinka! Det blir gooooott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0