go ask Alice, I think she'll know

Vet ni vad? Idag är det lämna-boken-till-medläsare-dagen. Och jag lämnade in min igårkväll. Vet ni vad det betyder? Jo: 1. Jag gjorde något i tid och 2. Jag har, i princip, skrivit klart min bok! Iiii!
 
Så jag skrev ju som ett litet djur i lördags med Anna H. Sen handlade vi snacks ("jag funderar på om jag ska köpa chips eller godis." "Varför inte båda?" "Jo, jag kommer ju köpa båda, men frågan är var jag ska lägga tyngdpunkten." älskar henne) och sen chillade jag hemma. och igår hängde jag mycket med mina föräldrar. Jag och mamma städade och sen handlade jag och sen (vad fan den här meningen suger ju) åt vi middag och tittade på mästerkocken. Jag och mamma flippade ur och skrattade hysteriskt hela tiden åt "jag vill åka hem!", "nu är hon ute på halt vatten" och ungefär allt annat. Pappa blev eventuellt lite iriterad på oss. Men, sen lämnade jag in min bok. Den ligger hos en främling vid namn Henrik just nu. Wow. I can not handle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0