I've seen you in a fight, you lost

Hej från sista kvällen i Sverige! Jag sitter i det rävåsiska köket och dricker te, och snart måste jag sova för jag ska upp tiiidiiigt. Det vill jag inte. Men jag ska ju till solen, så det är nog lugnt.
 
Idag var händelsen att jag var på aw med manusgänget. Vi var på inferno och diskuterade våra manus och processer och ungefär allt annat. jag drack äppelöl (!) och Emma och jag gick igenom ställets chipssorter tillsammans. Det var min middag. Det och en halv korv som Gretinja gav mig. Hon bara satt där och åt rå korv. Rimligt. Men hon gav också mig ett glas! Ett glaaas! Med vindruvor och vinrankor på! Så fint! Vi pratade om de bästa festerna vi varit på, böcker vi ska skriva i framtiden och att vissa varken gillar Dolly parton eller fredrik backman. Det är världsfrånvänt enligt mig. Vi hamnade också i en intensiv diskussion om att skriva om att vara blind, vilket bara var jobbigt. Och nu är jag här och är så trött att det gör ont i kroppen. Så detta blev ett kort litet inlägg. Ses i soooleeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0