superstition ain't the way

Haj! Här sitter jag himma, iförd långklänning och tofflor. Jag är en fabulös människa. Och igår hade vi en underbar drinkkväll som jag ämnar berätta om! Vi åkte till malmö och försökte gå till mello yello, men där först hamnade vi på Scandic stortorget. "Här ska vi inte vara. Var är vi? Jag tar reda på det!" Typ så. Men vi fick hjälp dit och jag och Annoushka köpte Amazing mojitos. Vi satt på uteserveringen (i mars! supervarma värmelampor är liiivet) och bestämde oss för att kalla dagen för första juli. Vi sjöng Stevie wonder och allt möjligt annat, ropade glatt åt allt möjligt, blind-skålade loss och sen köpte vi varma drinkar. Jag köpte...romerska bågar! Det är på riktigt den godaste drink jag någonsin fucking upplevt. Det var som apelsin och choklad och värme och sprit och grädde! Eller ja det var ju exakt det det var. Och mitt i allt detta fina kom Nettan! Sjukt, ändå! Vi skrev en sång om att hon skulle komma, det var på den nivån vi var. Hon köpte vin till oss (<3) och vi bara skrattade och pratade och det kändes som sommar och glitter. Bästa kvällen på ett tag alltså. Vi åkte vanlig taxi hem (vi unnade oss!) och när jag och Annoushka kom hem gick vi typ direkt och la oss.
 
Idag har vi haft väldigt, väldigt roligt. vi har pratat om vår nya karaktär Edward (han jobbar på madackens mack, känd föån tidigare, och är rasistisk och allt sånt och älskar korv), upptäckt vad Annoushka tänker om djur (lucia är ett djur, men ödlor är bara sagofigurer...eh va?), skrattat åt hamstrar och riiiktigt dåliga skämt, roastat mammor (inte våra egna) och haft en Amazing tid. Vi åt sallad också, om någon undrar, varför någon nu skulle undra. När hon gick kom mamma och vi styrde upp i min skräpfyllda lägenhet och packade till resan och sånt. jag åker om tre dagar you guuuys. Det blir livet på exakt alla sätt. Men innan dess ses vi, så hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0