We'll wish we could come back to these days, these days

Hej och god natt och glad påskjävel! Ja, nu är det påsk bannemig. Jag bestämde i alla fall det. Och jag har ett allmänt bra liv. Fast nu läser jag Fredrik Backman och då är jag alltid ganska nära gråten. Men ja, man ska blogga om vad man har gjort. Och igår var jag, som jag sa, på klasshäng. Vad jag har behövt min klass, alltså. i had no idea. Vi åt middag, pratade skriv, pratade killar (inte jag dock), jämförde stressnivåer och var allmänt klassiga. Klockan blev 21:45 och jag undrade när de stängde på valvet egentligen, för det började bli tyst. Anna H kollade på internet och det visade sig...att de stängde 21. Så absurt mycket skam vi hade. Så vi skyndade oss därifrån och några av oss gick till Bishops arms. Där kände bartendern igen mig från inferno, jag drack äppelöl (<3), vi beslutade att ha champagnefrukost på bokens dag (med blenda som klubba) och skrivpratet flödade. Är så tacksam för dem. Anna H hade glömt sin hemnyckel hemma, så vi gick hem till mig över isen och hon sov på min soffa. Vi pratade länge om eu-låtar, sex, vilket snack som är godast, varför det heter "örngott" och ungefär en milj andra saker. Hon är fan the shit.
 
Idag har jag mest legat i min säg. Var himma ett tag och åt middag, men annars har jag bara varit här. läst den här fruktansvärda boken. Den är så fin och sorglig och jag har hittills gråtit två och en halv gång åt den. hittills. Men jag får visst inte ner mer text i den här bloggen nu, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0