As long as I wake up today, you can't take my youth away

Haaaiii vet ni vad? Jag har lämnat in min booook! Eller okej jag har skickat den till Anna så att hon kan lämna in den åt mig. Men skiiit samma, den är inlämnad! Den är typ klar! I can't handle this you guys!
 
Men jag ska berätta om mitt Life såklart. Och igår var det genrep inför bokens dag (=min examen)! Jag testläste ur min bok och det kändes bra, faktiskt. Som om jag har skrivit en bra bok, kändes det. Och direkt efter genrepet åkte jag till klostergården för att hänga med srf lundabygden på deras föreningsmöte. Jag fick ägg- och sillsmörgås (jag gillar fortfarande inte sill, lärde jag mig då, men jag var så hungrig så det gjorde inget) och sen fick jag berätta lite om mig själv, varför jag är med i distriktsstyrelsen och allt sånt. Samt varför jag som 23-åring har något alls att komma med bland alla gamlingar. De hade sen möte och pratade om vad de skulle göra i framtiden och gjorde nu och så, och jag märkte att jag var en Alien för att jag inte drack kaffe. ...förlåt? Något te fanns inte. Jag åkte hem med Cecilia, eller Silla som hon tydligen kallas, som jag har träffat otaliga gånger men liksom alltid lyckas glömma bort. Det var väldigt konstigt, för jag ringde henne och frågade om samåkning (enligt order) och hon sa att "jag ska till linero och träffa stav-inger". Vilket är mormors kompis. Det är mormor som kallar henne så. Jag förstod...exakt ingenting, men tydligen har vi redan pratat om det här. Jag borde komma ihåg detta känner jag. Men, nu måste jag faktiskt fira min bok med after work! Jag sitter på altanen himma och snart kommer folk hit. Så nu går jag. Grattis mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0