Det är inte lätt att vara smart

Vem har sagt detta kloka, undrar ni? Min psykolog, var det. Bästa hon. Jag gnällde loss över mitt liv och hon svarade med det. Tydligen trasslar jag in mig i min egen intelligens? Vi tog också reda på att min ångest sitter i händerna. Det visste jag nog redan, men ändå spännande att det märks av andra. Mormor körde som vanligt och handlade dessutom åt mig, vilket ju gör henne till världens bästa människa. Quite clearly.
 
Sen vilade jag mycket, men blev också bjuden på teriaki-lax av mina föräldrar. Vi tittade på en massa tror du jag ljuger och såklart skrattade vi mycket, bland annat åt "varför skulle han ljuga?" (eh ja varför) och bara det att Shirley clamp var med är ju ett plus i kanten. Tänkte ha en Shirley-låt som rubrik idag bara för det, men...det hände inte. Och det här blev ju ett svinkort inlägg, för nu måste jag faktiskt gå och lägga maj. Jag får ju inte ens sova till tolv imorgon :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0