if I can't hear the music, and the audience is gone, I'll dance here on my own

Jag ska upp om typ sju timmar. Varför har jag inte ens gått och lagt mig? jo, till exempel för att det är en miljard grader varmt och för att jag fan ska ta examen imorgon. Vilket är alldeles för bananas för att hantera eller sova. Så nu bloggar jag och sen kan jag gå och lägga mig. Det blir bra. Och ja vad har jag ens att säga om idag? (bra början va?) jo jag var hos psykologen. Det hände. Där var jag ganska dålig, to be honest, om man nu kan vara dålig på terapi vilket jag tycker att man kan. Jag kan, i alla fall. Så jag berättade mest om allt kul jag ska göra och hon droppade saker som "jag känner en kille som heter navid Modiri..."...du gör vad, sa du? Hon är fan inte rimlig lågonstans.
 
Sen på kvällen åkte jag him och åt middag med pappa. Vi tittade på hittlåtens historia och sånt, och sen kom mamma och vi poddade! Hon klarade det! ;) Vi skrattade mycket, så jag tror att det ordnade sig. Och alltså alltså alltså imorgon tar jag examen! Exaaaameeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0