Och ni kan trycka paus om ni inte kan hantera hybrisen

Sitter i solen och är en jävla zombie i detta nu. Borde gå in och hämta en banan för jag är jättehungrig men jag orkar inte. Har sovit till halv ett. Blä jag är så trött så när jag skriver låter det som kryptiskt mush ju? Och jag kom inte in på skrivpedagoglinjen så allt kan ju dö i en jävla brand tack.

 

Men det är inte det jag ska prata om, eller det kan jag väl, men jag vill inte. Jag ska prata om igårkväll, för till slut fick jag tag på folk och kom in till stan. Jag hängde med Saga och hennes kompis Nils på området där vi till och med fick sittplatser! Vi pratade om Sagas okunskap om hur man är vuxen (samt att hon tydligen ser ung ut) och vad hives ens är för band, och sen hittade Anna H oss och vi gick mot scenområdet. För Silvanaaaa skulle spela! Och det var så himla fint. Hon spelade många nya låtar ("jag har en grej...jag ska visa er..." <3), energin var out of this World såklart, dans pågick vilket förvirrade alla, jag ropade med i alla låtar jag kunde, det kändes som om det finns hopp för oss och mig och alla men samtidigt tänkte jag på vad som skulle hända om silvana och beatris gjorde slut och fick undergångstankar. Eh, okej. Så när jag väl kom hem hade jag en orimligt hög hjärtrytm och allt kändes bara inte ok. Typiskt mig. Men solen skiner och snart ska jag äntligen handla mat det kommer ooordnaaaa sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0