Sometimes I just wanna kiss girls girls girls

Måste säga först och främst: Ja, låten i rubriken är exploaterande af, men jag uppskattar den ändå. För ibland (oftast) vill man ju bara det.
 
Igår kom lilla hit. <3 Vi chillade ett tag, försökte spela (det gick bra ett tag iaf) och sen poddade vi. Efter ungefär en miljon år av tekniskt fuckupande och sånt (mest från mig). Poddandet gick bra och sen åt vi mat och lyssnade på musik och pratade. Stämmor hände, taggande inför hennes musikhögskolan-sökning på tisdag (!!!) hände och vi pratade om låtar som luktar sommarregn och Astrid lindgren-karaktärers sexualitet och en massa annat. Det var en mysig tid, fast jag hade supermycket ångest.
 
Idag åt vi frukost och sånt, och sen åkte lilla. Jag åkte också till malmö, för att träffa Filippa. Vi gick runt i stan och såklart hamnade vi på indiska, där jag tittade på en massa glas och tyger och grejer och sen köpte jag en klänning! Den är mysig och emmig och skön. Vi kollade på mer glas på Emmaus, men sen föll blodsockret och vi gick till condeco och åt mat. Det behööövdes. Då pratade vi om Filippas dejt och en massa annat, och sen tänkte vi åka hem. Men plötsligt uppenbarade sig stövlar framför allt. Alltså literally, plötsligt fanns det bara jättefina stövlar för 200 kr. Så jag...köpte stövlar. Bara sådär. Är helt jävla blown away av detta. De är fina och höga och fina! Och nu har jag vilat lite och kvällen ska påbörjas. Gud vad jag håller på. Snart måste jag fan pausa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0