when you're older, you might understand

Hej från bloggplats 2, sängen! Midnattsbloggning i äkta 2014-anda. Det var så att säga en grej at the time. Och idag har pågått oc hjag har till exempel varit på brukarråd på socialhögskolan. Som jag tydligen är nowadays. Taxin var sen och sånt trams, men jag kom fram till slut och vi diskuterade barnperspektiv på socionomutbildningen. Det är typ det man ska göra. Jag fick prata med några random helsingborgare, varav en "var typ alkoholist och aktiv i nasismen förr". Jaha? Och nu känner du hur inför nasismen? Han verkade typ vettig nu, men jag vetefan alltså. Jag och Bo var där från srf, så det var ju kul att träffa honom och sådär.
 
Sen åt jag sallad på balkongen och sen kom mina föräldrar och mormor, vet ni varför? För idag...idag...fyller Jossan ett år! Hon är stor och duktig och jag älskar henne! Så vi fikade och hon fick presanger och sådär. Och sen har jag läst marias manus inför imorgon när vi ska kamratgranska. Så braaaa det vaaaar! Rubriken idag blev så här eftersom både boken och brukarrådet handlade om barn, och också för att jag först bad Hannah om en låt till rubriken så nu blev det en hannig låt. There's Always a reason.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0