A man destined to hang, can never drown

Haiii jag är fortfarande ångestfri, den ni! Det är rätt bananas faktiskt. Tack gud för antidepp som stabiliserar sig! Hoppas nu att de faktiskt hjälper mer också. Det vore kul. En annan kul grej är väl att jag var himma igår. Där åt vi god mat (potatismoooos) och sen gick jag och pappa ut med Lukas. Vi pratade massor om gamla böcker vi har läst, typ ture sventon och agaton sax (den sista är så jävla weird!). När vi kom hem tittade vi på så mycket bättre och jag fick massage, vilket behövdes för min rygg är kaosig. Det var en märklig grupp i år, i så mycket bättre alltså, men som vi sa "inga idioter". Och neeej nu röker grannjäveln weed igen. Kan hen fucking sluta göra det? Seriöst när jag kom hem i lördags när jag hade handlat stank det i hela lägenheten. Det är inte rimligt! Annnnyway...idag har 0 grejor hänt. Förutom att jag åt pizza, att jag obsessade över Regina Spector med en twitter-person och att Jossan slog sönder ett glas. Hon har varit en jävla mardröm idag to be honest. Förlåt Jossan but it's true. Så ja, här sitter jag och lyssnar på vad blir det för mord om lesbiska seriemördare. Man blir ju rätt glad av sånt, ändå. Tänk att lesbiska kvinnor finns ändå! Det är typ det finaste vi har här i världen, yes I said it. Med det sagt lämnar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0