Amy Winehouse står på scen och plötsligt är hon frisk, hon sjunger en musik jag aldrig hört

Ja någon ska ju fan vara frisk, men jag är det inte. Sån ångest jag har haft, hörrni. Idag har det känts liiiite bättre, men vi får fan se. Och nu ska ni få veta lite om vad som har hänt sen sist:
-Jag har tittat på amy och blivit emotional och älskat amy winehouse.
-Jag har försökt åka till malmö och se lilla giga, men det fick jag inte...and so.
-Jag har skrivit med Anna, eller ja läst, och pratat massor som vanligt. Samtidigt som jag hade superångest.
-Jag har gått på stan med mamma och letat efter den ultimata nightwish-klänningen. Vi hittade ingen.
-Men vi hittade Syster, benjamin och Haddock! Han fick vara på stan, den söta lilla ungen.
-Och jag köpte nya tjocka strumpbyxor thank god. Älskar dem.
-Jag har åkt him och ätit jättegod lax med pappa, fast jag var en spillra. Och sett så mycket bättre där Linnea slaktade som vanligt.
-Jag har lagt upp en podd! Äntligen! Den har legit legat på min dator i mer än en månad, men nu är den uppe på internet. Och jag ska börja podda igeeeen! Så jävla tagggad!
-Jag har precis insett att min telefon har 7 % batteri och jag ska åka hemifrån om 20 minuter. Woho.
-Jag har snart åkt till bondeland. Nu är ni up to date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0