love of my life, don't leave me

Hej och hå från maj, er bloggtönt med oerhört töntiga bloggrubriker. Men denna makar sense, för igår såg jag bohemian rhapsody! (Det kanske hade varit mer logiskt att ha en rubrik från just den låten då, men, det har jag ju redan haft!) Hela familjen gick på bio, bara en sån sak, med popcorn och hela baletten. Och alltså åh vilken känslosam filmjävel det var. Dels kan man ju inte keep it together när who wants to live forever sjungs, det går ju inte, och när det är en stark jävla coming out scene till rubriklåten händer. Ville ha en flickvän att hålla i handen. :( och skådespelet var kickass, och the band-banter var jätteroligt och filmen är ju hur problematisk som helst men det visste ju inte jag. Det är inte lätt att vara Emma, det kan ingen tycka.
 
Sen kom jag hem till en stackars liten bebbekatt, twittrade lite som vanligt och sov som en stock. Och trampade på den sista glasskärvan, så jag fick stå och blöda ett tag. Förlåt mitt badrum du har utstått mycket i år det ska gudarna veta. Idag har inget hänt, har lyssnat på poddar och myst med en kelig Jossa och typ...drömt framtidsdrömmar. Rimligt. Och nu ska jag till mormor för det är hennes fölsis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0