och jag lovar komma hem igen

Haj från himma! Nä, jag har inte flyttat hit igen, lyckligtvis. Jag bara hänger här och väntar på mat. Maten är lax, vilket ju är life. Och idag har varit en bra dag! Jag började den med att åka två busshållplatser bort och träffa synpedagogen, som lärde mig de få stegen till en mini market och en pizzeria där. Så nu kan jag...svänga förbi och köpa något på vägen hem. Yeah, that's gonna happen. Ni fattar inte hur coolt det är, ni gör bara inte det. (ni andra blinningar som läser gör nog, iofs.)
 
Sen kom jag hem igen, somnade om, vaknade för sent och kastade mig iväg till bussen. På bullhållplatsen träffade jag en av mina grannar, vars hund tydligen är förälskad i Jossan. Vi pratade hela bussresan och äntligen fick jag veta hur det ligger till med mina vägg i vägg-grannar! Det har ju funnits en mystisk kvinna där, som jag inte har fattat vem det är, och nu vet jag...det är den andra kvinnans fru! Jag bor literally vägg i vägg med ett lesbiskt par! Ni fattttar inte så sjukt det är. Känns typ som ödet att jag fick veta först nu? Orimligt ja, men också sant. Anyhow, sen kom jag fram till bibblis och där väntade Anna. Vi skrev en del, fikade en del, snackade skit en del och var konstiga en stor del. "när jag köper godis känner jag...en sån makt. Jag har godis här och ingen kan hindra mig från att äta det!" eh...okej då, då vet jag? Vi gick till malmborgs och lärde oss att man aldrig ska vända sig bort från chipsen, och nu är jag här. Tog en paus i blogget och åt lax och tittar nu på så mycket bättre, så det blev en linnea henriksson-låt i rubriken av denna anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0