there's no need to argue anymore

Haj haj från min sov-värld. Det är den jag bor i idag. Min rygg känner av det. Stackars den. Men igår lämnade jag denna lägis-bubbla och åkte till lilla. Där fick jag goood pasta och massa kramar, mysig folkmusik (och the cranberries som rubriken skvallrar om), ...vänta rev jag brecis upp ett sår i mitt huvud så det blöder? Hände det just mig? Eh okej...det var mysigt där i alla fall. Förutom när hon traumatiserade mig med sex-anekdoter. Hon är min syster ju :( men ja annars var det bra. Vi drack must, åt frusna apelsiner med nutella i (gott och kallllt) och försökte räkna ut artisters sexualitet at every turn och jag kom kanske på en ny bok-idé (?) och jag mådde bra förutom en stund men då bäddade jag ner mig i hennes säng och låg där ett tag. Perfekt är det att vara där. På riktigt, det är en så trygg plats och jag skulle så gärna vilja flytta in och bli hennes katt. Bara äta, vila, kramas, sjunga och ha det bra. Det är min dröm i life okej. Jag har inget att säga om den här dagen, har sovit hela tiden och varit lite deppig (mer om det i ett mush nära er snart?) men nu ska jag, ja vad tror ni, gå till bussen. Ni älskar dessa korta inlägg i ett stycke I know you do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0