don't bring your misery down on me

Hej hej från en ångig boll av Emma. Jag äter godis, dricker julmust och försöker hålla mig över ytan för att sen kunna åka på fest. Tanken på att ta sig runt i Malmö är: inte ok. Men, men, bloggning ska pågå. Och igår träffade jag Elin och Rebecka! Vi åkte in till stan och åt middag på mårtens. Jag fick höra att jag hade en gaffel i hakan (?), vi skvallrade om folk som vanligt och sen handlade vi godis. Myyyyycket godis, handlade vi. Vi åkte hem till mig och jag och Elin poddade, med en Rebecka bredvid oss som fnittrade genom hela avsnittet. Söta hon. Sen tittade vi på vår metalkonsert och dömde ut Elins tunga (eh va) och annat superrimligt innan de åkte hem.
 
Idag lyckades jag ta mig upp och mina föräldrar kom hit och hämtade mig. Vi träffade mormor och höll på med hennes gardiner, men sen gick jag och pappa och mötte Syster för lunch. Vi hamnade på ett lite fancy ställe på saluhallen, där jag åt vallenbergare och pappa fick Amazing pommes och vi drack vin till maten och allt var familjigt. Och alltså. Jag kan knappt andas så mycket ångest jag har. Hur fan i helvete ska detta gå? Jag vet inte, men nu kom jag på vad jag skulle säga: mina halsband har kommit! Isa på twitter har skickat två halsband, ett där det står lesbisk och ett med en chipspåse. Hittills har alla varit skeptiska till detta tilltag, men folk ikväll lär vara mer peppande. I hope. Och ja hej och hå nu ska jag gå till bussen hejdå wish me luck. Jag är i alla fall snygg. so there is that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0