how the hell am I supposed to leave?

(skrivet igår eftermiddag, sen dog mitt internet, men nu hittade jag ett oskyddat nätverk!)
 
Så, ni ska ju såklart få höra om mitt liv också, inte bara mitt kryptiska mush-liv. Det får ju finnas gränser liksom. Eller tvärtom? Alltså, gränser för mush, men inte för bloggande in general. Oj, nu kom mamma, så jag fick avbryta. Men nu är hon borta igen så here we go. Och igår var jag ju, som jag sa, i skolan. Delphine bjöd på kanelbullar (<3) och vi pratade om konstnärlig forskning. Jag bestämde mig för att byta ämne, så jag ska inte prata om blindhet längre, men är peppad. Alla pratade om sina texter och var peppade men trötta efter veckan, och efter att ha ätit lunch och skvallrat lite lagom åkte jag hem och chillade hemma ett tag innan jag...åkte till Lilla! Som bor i en egen lägenhet! Alldeles egen! Vi åt middag och sen drack vi bubbel, åt färdig-chokladpudding och lyssnade på musik. Vi skrattade väldigt länge åt olika associationer till låten curious, sjöng lite när som helst som vanligt och kramades myyyyyycket. Det var så jävla mysigt och jag är så glad att hon har fått ett eget litet hem! Det är så mysigt!
 
Idag har jag bara sovit och chillat. Det behövdes. Men snart kommer Annoushka! Hallaå jag älskar mina vänner in case yall didn't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0