I ditt huvud funkar inte allt...

Hej från en trött mask i en säng (som definitivt inte har tid att ligga i en säng)!
Det är fredag idag jäää. Vem bryr sig. Jag, tydligen. Och igår skrev jag med Louise! Vi satte oss på espresso house och drack varm choklad, navigerade oss i trappor med koppar och klackskor (gud alltså att vara emma och gå i klackar är inte jättesmart), skrev och pratade om twitterfolk, Louises såpa-besatthet, våra böcker och höstlöv i februari (det fanns tydligen såna i min bok). Mysigt och skrivit var det hursomhelst. Jag sa rubriken till henne, i ett försök att säga "allt funkar inte som i ditt huvud". Det...var inte det jag sa...men hon blev bara lagom kränkt.
 
Och sen ännu en kväll i mitt lilla hem. Jag tittade på klipp, åt popcorn, vägde för- och nackdelar med sjukskrivning (munter aktivitet), jagade poddgäster ännu lite mer (det gick typ bra men ja vi får se) och tog det lugnt osvosv. Och jaha, alltså det händer ju ej mycket i mitt Life. Det här är en rätt tråkigt vecka måste jag säga. En tråkigt vecka? Alltså lol Emma hur skriver man ord. Drottningen av höstlöv i februari signar ut från blogget med ännu ett fjantigt, kort inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0