I've got more than one membership to more than one club and I owe my life to the people that I love

Hej ni! Vet ni vad? Det finns en chans att det här är det sista inlägget som jag skriver på "gossen"! Ingmar kommer hem imorgon! Han kommer heeeeeeeeeeeeeem!
 
Och det finns fler glada nyheter. Jag var hos psykologen igår och...hon skrev en remiss till en adhd-utredning! Jag ska utredas! Inte förrän om läääänge förmodligen, but still, it's happening! Så jävla fint <3 Jag är så peeppad! Och nervös, men ändå. Så ja, jag var peppad af hela kvällen. Jag såg äntligen de första avsnitten av tack gud jag är homo (<3 <3) och tittade på Youtube-klipp. Och lääääste. Jag läser extremt mycket just nu ifall ni undrar. Plöjer hela Cathy glass katalog, vilket är the best shit ever. Tack Onna <3
 
Idag har jag skrivit med Anna. Vi pratade om våra karaktärer, förlossningsvideos och en massa annat. Jag skrev om färdtjänstresor och ploster, vi peppade inför Ingmars återkomst och allt var bra. Och nu är jag här och ska snart på en late night visit till lillaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0