late at night I toss and I turn and I dream of what I need

Haaajjjj jag är hos lilla! Jag ligger i hennes säng och hon ska snart hacka morötter. Det är tydligen en grej man gör på lördagar. Nä, bara idag. Jag kom hit igår som sagt och vi hade tänkt äta på max, men max var töntar, så vi åt pizza istället. Jag äter pizza för ofta you guys. Vi drack vin (din flaska, annoushka) och sjöng partylåtar och mitt i allt kom lillas mathem-handling så det blev en massa rabalder om vad hon egentligen hade köpt. Speciellt gnocchi (lilla gissar om stavningen) var ett mysterium och vi kände båda på paketet och bara vaaad kan det vara? Sojabönor? Nä, de var ju här...men vad kan det vara dååå? Det tog lång tid för henne att komma på det. Också "varför luktar det citron i min kyl? Aha, det kanske är citronerna." min lillasyster är inte smart. Vi åt snacks, sjöng mer, skrev om I need a hero till I need a woman, kramades som vanligt, blev deppiga, tröstades, dansade, ringde nettan mitt i allt, pratade om glitter och hat och sen sov vi.
 
Idag tog det lååång tid att vakna, men vi åt frukost och nu ska lilla alltså laga kalops. Hon ska bjuda folk på middag. Stor tjej ju! Och ja, det är det som har hänt i mitt lilla liv. Nu lyssnar vi på helen Sjöholm och det är ju faktiskt Life, så jag lämnar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0