rumour has it I'm the one you're leaving her for

Nej, men, jag bloggade ju nyss? Vad gör jag här? Ingen aning, men jag ville blogga innan jag åkte till u-hamn. Och jag ska blogga om damhänget med Saga igår! Hon kom som sagt med pizza och det var ju paradise on earth right there. Vi kastade i oss maten, startade damhängslistan och pratade om hur jävla konstiga människor det finns och att folk inte kan räkna ut vilkan information som är irelevant. Typ såna som tar över en presentationsrunda och berättar sin livshistoria. Just...shut up? Sen tindrade vi och vi kom fram till att "vi kräver mer än fint blont hår" och att en blek tjej kommer undan om hon gillar Florence. Alltså seriöst mitt bästa lifehack var att gilla massa sidor på Facebook så jag ser om tindertjejer också gillar dem. Liksom om en tjej gillar silvana och lesbisk makt, then we're fine aren't we. När tinder blivit tråkigt drack vi vin och pratade om glee (-oj, jag trodde de skulle byta sångare i andra versen. -det är nästan som...om vi inte tittar på glee utan bara lyssnar på musik?), skvaller från studentvärlden och annat sånt. Jossan la sig i mitt knä (det händer inte ofta) och jag nådde inte mitt vin, så Saga fick ge mig glaset så jag inte sträckte mig och störde jossan. Kände mig som: En drottning. Vi konstaterade att Saga är vodka (minns inte helt varför but it was funny), tog en extremt stagead tinderbild på mig och hade ett bra flow in the life. Typ så. Och jag blev precis lagom full! Den ni! Damhäng brukar ju annars vara min vidrigaste sorts fylla. Och jag vaknade i tid och nu ska jag duscha så jag kan åka till the famous u-hamn om 45 minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0