Som radioaktivitet, som sprakar i evighet kan vi va

Jag har flyttat hem igen. Yay osv. Jag gör inte särskilt mycket, stirrar mest ut i luften och pratar med folk på the internets. följande har hänt under denna tråkiga tid:
-Jag har varit hos läkaren! Höjde min dos antidepp och remissen om utredning är vidareskickad till vuxenpsyk. Kändes ändå skit att vara där. Mådde som en sopkvast hela dagen.
-Men jag spontanbokade biljetter till Stockholm! Jag åker imorgon! Jag älskar att vara där <3
-Jag har twitter-dmat med söta småtjejer och det är mysigt att flattwitter helt bortser från ålder. Alla är liksom trygga.
-Jag har hittat en bok på min dator som jag har 0 minne av att ha laddat hem eller någonsin hört talas om. Men den är på väg att bli lesbisk så det makar ju sense.
-Jag har haft min nya kappa och känt mig en miljon procent fabulous
-Jag har haft ångest och inte kunnat sova förrän lååångt in på nätterna :(
-Jag har pratat med Hannah om till exempel den mystiska arten mamma-troll. De äter tydligen mammor. Fan vet jag.
-Och mer vet jag inte, faktiskt. Mest har jag som vanligt legat i min säng. Kul Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0